Skip to content
Keer terug

Hoe schrijf ik in op een VVIZV event?

  1. Meld je persoonlijk aan op de website. Leden die hun lidnummer of paswoord vergeten zijn, kunnen onmiddellijk een nieuw wachtwoord krijgen via wachtwoord vergeten als het emailadres gekend is. Inschrijven voor anderen of nadien betalen is daarom niet mogelijk.
  2. Voer de betaling uit via Bancontact.
  3. Na betaling ontvang je het toegangsbewijs onmiddellijk via mail. Mail gewist? Geen nood, via mijn account kun je je toegangsbewijs nadien nog downloaden.
  4. Via mijn account kun je je persoonlijke gegevens aanpassen. Je vindt er na het congres ook de presentaties, alsook je aanwezigheidsattest.
  5. De QR-code op je toegangsbewijs zal ingescand worden bij aankomst op het congres, maar ook bij het afsluiten voor het aanmaken van je aanwezigheidsattest. We kunnen hiervoor je telefoon scannen. Uitprinten hoeft niet, tenzij je weet dat de batterij van je telefoon het niet tot het einde van het congres volhoudt.

De inschrijvingsmodule voorkomt dat deelnemers meermaals inschrijven of betalen. Een emailadres kan niet voor meerdere inschrijvingen gebruikt worden. Een mislukte of geannuleerde betaling kan je hierdoor beletten om opnieuw in te schrijven. Laat het ons weten via de contactpagina zodat we de mislukte inschrijving uit het systeem kunnen verwijderen en je alsnog kan inschrijven met je email.